Reklamační podmínky
Reklamační řád
Reklamační řád
- Jestliže se během záruční doby vyskytnou závady vzniklé výrobou nebo vadami materiálu, má zákazník právo na reklamaci.
- Vyjádření k reklamaci zákazník obdrží do 30 dnů ode dne, kdy firma FANEXIM převezme reklamované zboží a správně vyplněný reklamační list.
- Dopravní náklady na vrácení zboží hradí v plné výši zákazník. V případě uznání reklamace mu tyto náklady budou firmou FANEXIM uhrazeny.
- Za odborné posouzení reklamací a jejich vyřízení ručí firma FANEXIM.
- Vyřízení reklamace se uskuteční následovně:
- oprava zboží
- výměna zboží
- dobropis
- Před převzetím dodaného zboží od přepravní služby je zákazník povinen ihned zboží zkontrolovat a v případě poškození zboží zásilku nepřevzít nebo reklamovat u přepravní služby a následně u firmy FANEXIM.
- Při přebírání zboží od firmy FANEXIM je zákazník povinen ihned zboží zkontrolovat.
- Mechanické poškození nebo vady způsobené neodbornou montáží nebudou brány jako důvody k reklamaci.
- Při vrácení reklamovaného zboží požaduje firma FANEXIM následující: reklamované zboží musí být vráceno ve stavu v jakém bylo dodáno, jinak nebude reklamace uznána.
- Je-li zboží v takovém stavu, že je třeba objednat zboží nové, odpovídá lhůta na vyřízení reklamace běžným dodacím lhůtám jednotlivých výrobků.
- Nedílnou součástí reklamačního řádu je řádně vyplněný reklamační list.
- V Loděnicích dne 1.1.2015